søndag den 11. maj 2014

Billeder af prinsessen


Jeg vil lige vise jer disse fine billeder, som jeg for noget tid siden fik taget af Nala.
Det sker ikke så tit, at jeg får taget billeder af Simba og Nala udenfor, men lige denne aften var Nala med os udenfor, og der havde jeg mit kamera med, så der fik jeg taget nogen gode billeder af den lille prinsesse(:














Jeg elsker at tage billeder af vores dejlige dyr.
 Jeg synes, det både er sjovt og spændende at tage billeder af dyr,
fordi det er meget anderledes end ved mennesker.
Med dyr er det lidt mere "naturligt" fordi du ikke kan bede en kat eller en hund
om at se trist ud, eller bede katten om at kigge til venstre.
Hvis katten eller hunden ikke vil have taget billeder,
så får man heller ikke taget nogen gode. 
Det er dyret, der ligesom er herren her.
Så må man som fotograf bare makke ret(:
Det kan jeg godt lide. At det er meget op til dyret omkring, 
hvordan billederne bliver. ( Ikke det tekniske, men med om de ligesom gider at have taget billeder.)

Jeg er bare bedst til at tage billeder af dyr frem for mennesker.
Men så er det godt, at der findes så mange, som er gode til at tage billeder af mennesker(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Wow nogle gode billeder!
    Er især vild med nr 2 og det sidste.. meget intense og smukke øjne hun har :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg er også især vild med de to billeder(:

      Slet