tirsdag den 27. maj 2014

2 aftaler i denne uge


I morgen skal jeg til psykiater.
Det er 6 uger siden, jeg sidst var der.
Normalt går jeg der hver 3 uge, men så blev den ene aftale aflyst, og jeg sagde, at jeg godt kunne klare at vente de 3 uger mere til vores næste aftale.

Men det har været hårdt at vente de 3 uger, fordi jeg har haft det meget svingende omkring mine tvangstanker og tvangshandlinger, men så ved jeg det til en anden gang, at jeg kun kan klare, at der går 3 uger imellem.
Fordi det har jeg prøvet et par gange nu, og der går det fint(:

Jeg har tænkt mig at tale med min psykiater i morgen omkring fremtiden.
Fx om jeg skal have nogen andre piller ved siden af dem, jeg får nu for at få flere af mine tvangstanker og tvangshandlinger væk. Eller hvordan hun tænker, det skal foregå.

Så i morgen tidlig skal jeg køre Casper på arbejde, da jeg skal bruge bilen til at køre til psykiater.
Så jeg skal tidligt op i morgen, men kan så sove lidt videre, inden jeg skal af sted til psykiater.

Fredag skal jeg til lægen, hvor jeg skal tale med min læge omkring den træthed, jeg har lidt af i over 3 år nu. Så det bliver spændende med, om han vil gøre noget eller hvordan og hvorledes.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar