lørdag den 10. maj 2014

18 års fødselsdag


I dag var jeg til min lillebrors 18 års fødselsdag.
Casper kom nogen timer efter mig, da han først skulle have fri fra arbejde.

Jeg kunne tydeligt mærke, at jeg ikke havde sovet til middag, fordi jeg var utrolig træt.
Jeg fik det også psykisk dårligt under fødselsdagen, fordi vi sad tæt, men også fordi jeg synes, der var mange i rummet.

Så gik jeg med min mor udenfor for at få lidt luft.
Jeg kunne mærke, at jeg fik det dårligere og dårligere psykisk.
Ikke fordi det ikke var hyggeligt. Det var det(:
Men det tog hårdt på mig at være sammen med så mange på en gang.
Samtidig med at jeg var så træt, så blev det lidt uoverskueligt for mig.

Da vi skulle til at køre, så havde jeg det heller ikke godt fysisk.
Jeg var først og fremmest meget træt, men jeg følte, jeg havde koldsved.
Jeg følte, at jeg var ved at blive syg.
Det gik heldigvis over senere.

Vi fik en masse lækkert mad.
Bla. en rigtig god lagkage min stedmor havde lavet.
Den smagte rigtig godt(:
Der var mad fra Kokken & Jomfruen.
Det smagte rigtig godt(:

Det var godt at se familien igen(:
Jeg fik en masse bøger med hjem, som jeg har lånt af min søster.
Jeg løber i hvert fald ikke tør for bøger at læse foreløbigt.
Jeg havde nemlig nogen i forvejen, som jeg havde lånt af hende.
Men det gør ikke noget. Jeg kan godt lide at have bøger liggende, som jeg ved,
jeg gerne vil læse senere(:
Vi fik også karklude med hjem, som min oldemor har lavet til os.
Vi bruger kun de karklude, som hun laver til os.
Jeg synes, at de er bedre. Men hun vil også gerne lave dem til os.
Hun spørger nogen gange om, om jeg snart skal have flere(:
Min søster og hendes kæreste bruger også de karklude, som min oldemor laver.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar