fredag den 11. april 2014

New pictures


Her er lidt billeder af babyerne, som jeg tog sidste weekend.
Billederne af Fox tog jeg, mens vi var ude på terrassen og ordne vores nye havestole og parasol.


Nala har virkelig fundet sig en ynglings plads at sove.


Simbas ynglings sted at sove er sengen.




Fox var med ude på terrassen, da vi ordnede vores nye havestole og parasol.



Casper har heldigvis fri i weekenden.
Det er så skønt, at han har det.
Han har arbejdet en del på det sidste.
Bliver rart med en afslapnings weekend, hvor vi bare skal være herhjemme, gå lange ture med Fox og bare slappe af.

Jeg håber på at få taget nogen flere billeder af babyerne i weekenden.
Jeg kunne godt tænke mig at få taget nogen af dem udenfor, så det ville være lækkert, hvis vejret blev godt(:


Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar