mandag den 7. april 2014

Lækre jordbær


Hvor er det lækkert, at der er begyndt at komme jordbær i butikkerne.
Vi har købt nogen efterhånden, og de smager rigtig godt(:


Jeg elsker virkelig jordbær.
Så jeg synes, at det er rigtig skønt, at man kan købe dem i butikkerne allerede(:

Jeg glæder mig til, at vandmelonerne begynder at blive gode.
Vi har haft købt en, men den havde ikke så meget smag, så en gang midt i maj prøver vi at købe en igen for at se, om de er blevet bedre der(:

Jeg glæder mig også til, at der kommer kirsebær, men der går lige lidt længere tid, før de kommer.

Jeg elsker de frugter, som kommer med sommeren(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Har lige købt en stor bakke jordbær ved føtex i dag. De ser rigtig gode ud. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Efter du havde skrevet, at de havde nogen i Føtex, så var vi også henne og købe nogen, og de var rigtig gode.
      Så tak for tippet(:

      Slet