tirsdag den 22. april 2014

Et toilet der løber


Jeg troede ikke, at klokken var så mange allerede.
Da jeg kom hjem fra gåturen med min dejlige Fox, der begyndte toilettet at løbe med vand, og det ville ikke stoppe, og hvis jeg trykkede på de der knapper, så vandet skal skylde, der kom der hverken mere eller mindre vand ud af den grund.

Jeg havde så set nogen viceværter gå og ordne noget her, hvor vi bor, så der gik jeg hen og spurgte, om de kunne hjælpe mig.
Den ene gik med mig, og efter noget tid så kunne han ikke finde ud af, hvad det var, der var galt.
Han prøvede at ringe til flere forskellige, og han fik hans kollega til også at kigge på det.

Så de ringede til et vvs firma, og han har så lige været her, så nu løber toilettet ikke længere(:
Jeg havde været bange for, at der først kom en i eftermiddag fra vvs firmaet, fordi så ville jeg ikke kunne ligge mig ind og sove.
Men nu er det heldigvis ordnet(:

Jeg har lige siddet og læst noget i religion, men jeg er ikke kommet så langt, da der er meget, der skal læses. Efter alt er læst, så skal jeg lave en aflevering.
Det er min anden sidste aflevering i religion, før jeg skal til eksamen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar