lørdag den 5. april 2014

En ny smoothie


Efter jeg og Casper har været på cafe, hvor jeg fik den lækreste smoothie, jeg nogensinde har smagt, så ville jeg prøve at se, om jeg kunne få den konsistens og vaniljesmag frem i mine smoothies, så jeg afprøvede lidt selv.





Jeg har brugt
Jordbær.
1 banan.
Mælk.
Cheasy vanilje yoghurt.

Som altid har jeg en fornemmelse for, hvor mange jordbær der skal i, så jeg får den mængde smoothies, jeg gerne vil have.
Jeg puttede en del yoghurt i og så kun lidt mælk.
Jeg puttede yoghurt og mælk i, så det dukkede frugten.

Jeg kunne smagte lidt forskel. Jeg kunne smagte en vaniljesmag og en surhed fra yoghurten.
Men den var ikke i nærheden af den, jeg havde fået, da vi var på cafe.
Jeg synes, at den smoothie, jeg plejer at lave uden yoghurt havde en bedre konsistens, da den var mere luftig. Den mindede meget om den, jeg plejer at lave.

Jeg vil ikke bruge yoghurt igen. Der foretrækker jeg bare mælk, da jeg godt kan lide den luftige konsistens, og så bryder jeg mig ikke om den surhed, yoghurt giver i smoothies.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar