torsdag den 17. april 2014

En aften med hygge og bowling


Jeg har haft en rigtig hyggelig aften med Casper, min veninde og hendes kæreste.
Først sad vi herhjemme og hyggede med god mad, is, chips og spil.

Vi havde inviteret dem herhjem, hvor jeg og Casper holdte fødselsdag samlet.
Jeg vil i et andet indlæg vise, hvad jeg fik i gave(:


Vi spillede spillet Vild Med Dyr, som jeg fik af min mor, stedfar og lillesøster i fødselsdagsgave.
Det er et virkelig godt spil(:

Vi tog derefter ud at bowle.
Det var rigtig hyggeligt. Jeg kan godt lide at bowle(:
I første omgang fik jeg flere point end Casper.
Det plejer jeg ellers aldrig.


Mig og min dejlige Casper<3


Mig og min veninde.


Vi fik lidt lækre snacks og cola.


Og vi skulle selvfølgelig også have taget et billede af vores sko, som vi plejer.

Det har været rigtig hyggeligt at være sammen med dem igen(:
Jeg havde glædet mig meget til i dag.

Nu er jeg også træt. Så nu sidder jeg og slapper af foran computeren.
Jeg vil til at læse nogen blogs(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar