onsdag den 12. marts 2014

Tid ved næselægen


I dag skal vi hjem og spise ved min oldemor.
Inden vi skal derud, så skal jeg i Petworld for at købe nogen fisk og algefjerner til hendes arkvarium.
Det har vi haft talt om i noget tid, at jeg en dag skulle købe det med for hende.
Nu når vi er dernede, så skal vi købe noget af Nalas fødselsdagsgave.
Hun har fødselsdag den 28 marts.

Efter vi har spist ved min oldemor, skal vi kort forbi min far og stedmor.

I morgen skal jeg til næselægen ( Øre, næse og halslæge.)
Det er bare kontrol med, hvordan det går med at rense min næse med saltvand og så bruge den næsespray, jeg har fået af dem.
Samt vi skal tale omkring såret i min næse, som næsten er gået helt væk(:

Jeg bryder mig ikke om at være ved næselægen. Jeg synes ikke, det er spor rart, at nogen skal sidde og kigge mig op i næsen. Og de får specielt ikke lov til at stikke den kikkert derop igen. Det er nok med de to gange, de har gjort det. Specielt den anden gang var mere ubehageligt end den første, fordi hun ikke puttede vat op i næsen med noget bedøvende. Hun sagde, det ikke var bedøvende, men at det var for at udvide næsen, men ham den første sagde, den gang jeg skulle have det op, at det var bedøvende.
Men uanset hvad kunne jeg tydeligt mærke forskel.
Sidste gang fik jeg heldigvis ikke en kikkert op, men der blev jeg bare kigget op i næsen almindeligt med en tang.

Uanset hvad glæder jeg mig ikke lige frem til i morgen.
Det minder mig om, at jeg i morgen også skal afleverer en mundtlig aflevering i dansk.

Husk jeg har 3 give aways kørende, som I kan finde i venstre side af min blog, ellers linker jeg også til dem her(:

I kan vinde bogen Messedreng af Frederik Roed lige Her
I kan vinde 2 Calvin Klein produkter lige Her
I kan vinde en smuk halskæde lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar