mandag den 24. marts 2014

Mens jeg er i køkkenet


I går aftes lavede jeg pandekager til aftensmad til os.
Det er en af de ting, jeg er god til at lave af mad.
Det er min oldemors opskrift. Det er virkelig nogen gode pandekager.

Mens jeg laver pandekagerne, så mens jeg venter på, de bliver bagt/stegt, så sidder jeg altid på computeren i mellemtiden.
I går mens jeg lavede pandekager nåede jeg at skrive hele min dansk aflevering.
Jeg når jo ikke at få skrevet meget i mellem, jeg skal vende pandekagerne, men samlet når jeg okay meget.
Jeg nåede også at begynde at læse noget i religion.
Jeg har denne gang om Islam. Det synes jeg er spændende. Jeg kan godt lide at lære nye ting om andre religioner.

Her til morges var jeg ude at gå en dejlig lang morgentur med Fox.
Nu sidder jeg i stuen med terrassedøren åbent, og Fox går rundt ude på terrassen.
Det er dejligt, at vejret er begyndt at blive bedre, så han kan være ude på terrassen, hvis han vil(:

Husk I meget gerne må give jeres stemme på min lille Fox og min mors 2 hvalpe.
I kan læse mere om, hvordan I stemmer Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar