torsdag den 20. marts 2014

En tur til fotografen


På lørdag har jeg og Casper en aftale med en fotograf om, at han skal tage nogen billeder af mig og Casper sammen med Fox(:

Jeg har haft tænkt på det i nogen år, at jeg gerne ville have taget billeder af mig og Casper sammen.
Efterfølgende fik vi Fox, og der begyndte jeg at tænke på, jeg gerne ville have ham med på billederne.

Jeg vil selvfølgelig også gerne have kattene med, men så glade er Simba og Nala heller ikke for andre.
Nala bryder sig heller ikke om at blive holdt, så det ville blive lidt svært(:

De skal tages ved en, der hedder Kim.
I kan se hans hjemmeside Her
Der kan I også se en masse af hans fine billeder(:

Jeg så på hans facebookside, at han havde et forårs tilbud med, at en fotografering, hvor den gælder op til 5 personer, kun koster 100kr.
Derudover skal man selvfølgelig betale for at få billederne fremkaldt.

I kan se hans facebookside Her
I kan læse mere om det forårs tilbud derinde(:

Jeg glæder mig utrolig meget.
Det er virkelig noget, jeg har tænkt på i flere år(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar