fredag den 21. februar 2014

Lækker dessertkage


Forleden der faldt jeg over en blog, hvor bloggeren havde lavet en dessertkage, der så ufattelig lækker ud.
I dag prøvede jeg selv at lave den(:
Både jeg og Casper synes, at den blev god.
Den er set på bloggen Mor Med Mere
I kan se opskriften på hendes blog lige Her
Det var den opskrift, jeg fulgte(:



Billederne blev ikke lige de bedste.

Jeg kan forstille mig, at den vil være rigtig god om sommeren, hvor man også kan putte nogen friske jordbær på. 
Den kan både bruges som dessertkage og som kage til fx en fødselsdag. 

Jeg synes, at den var let at lave.
Den opskrift kan klart anbefales(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Den ser rigtig vellykket og lækker ud. Glæder mig I synes om den
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Den var virkelig også lækker(:

      Slet