tirsdag den 4. februar 2014

En bloganbefaling


Helle har give away bloggen Give away i Blogland

Der kan man finde mange af de give aways, der er i Blogland(:
Hvis du har en lækker give away, du gerne vil have på hendes blog, så kan man selv skrive til hende, og så lægger hun den op for en.



Jeg skriver altid til Helle, så mine give aways kommer op på hendes blog.
Så er der mange flere, der ser ens give away, men samtidig bruger jeg selv den blog meget.
Hver aften sidder jeg og kigger på de nye give aways, der er blevet lagt op.
Det er meget nemmere at holde styr på omkring hvilke nye give aways, der er(:

Jeg synes, det er så fantastisk, at Helle har lavet sådan en blog, hvor alle give aways kan samles.

Helle har også sin egen private blog, som I kan se Her
Der følger jeg også fast med(:

Kendte I til Give Away Bloggen, eller er det nyt for jer(:?

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Ja, det er virkelig en god ide! :)
    - Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med den blog, også hendes private. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hendes private er jeg også rigtig vild med at læse(:

      Slet
  3. ej mange tak for den fine omtale :-)
    det glæder mig meget :-)

    kh helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt(:
      Og tak fordi du har oprettet den fin give away blog(:

      Slet