onsdag den 26. februar 2014

Choco nussa


I sidste uge havde Lidl disse her.
Man fik 3 bøtter for 15 kr.



Det er deres form for nutella, som man kan købe i Lidl, og så med sådan nogen kiks stænger.
De smagte virkelig godt(:

Kan nogen af jer huske, at da man var mindre, der kunne man få nogen magen til disse her, bare fra et andet mærke?
Er der nogen, der kan huske, hvad det mærke det var fra?
Jeg er bare nysgerrig, og jeg har bare tænkt på, hvad mærke det var, der lavede dem den gang(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Prøv at kigge i en Eurospar butik (eller måske også andre Spar butikker). Jeg kan ikke huske navnet på dem, men jeg ser dem ofte oppe i vores Eurospar butik. Der er et billede af en ko på pakken.

    SvarSlet
  2. Jeg kan hvert fald huske at man kunne få dem med Nutella.
    hvor der så også var et 'rum' med is-the i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det kan jeg slet ikke huske, at man kunne få det(:

      Slet