mandag den 20. januar 2014

Selvoptaget


Jeg følger med i det nye reality program " Selvoptaget."
Man følger nogen reality stjerner, bla. Joy fra "Mig og min mor" Pernille fra "Paradise Hotel"
og Irina fra "Fristet."

Man følger med i, hvordan det er at være reality. Man ser ofte om deres pengeproblemer.
Jeg synes, det er vildt spændende at se, hvordan de prøver at få arbejde, skaffe penge, når de går i byen og sådan noget.

Jeg ser det inde på dr.dk fordi så kan jeg se et afsnit forud. Og det er gratis at se det derinde.
Men ellers kommer det hver onsdag i fjernsynet på dr3 kl. 21.30.


Der er mange, der har givet dårlig kritik om programmet,
men jeg synes, det er et godt program, men nu er jeg også så frygtelig nysgerrig,
så det at kunne følge med i nogen af de kendte fra reality programmer.
Med at se deres nedture, hvad de laver og sådan.

Ser I programmet, og hvad synes I om det(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke set det endnu - men jeg kunne helt klart godt finde på det :)
    - Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan i hvert fald godt anbefale det program, hvis man kan lide at se reality(:

      Slet