mandag den 13. januar 2014

Nej, det har jeg ikke lyst til


Jeg har altid været kræsen, når det kommer til mad.
Men de sidste par år har jeg haft sådan en følelse af, at der er noget mad, jeg bare ikke har lyst til at få til aftensmad. Ikke fordi jeg ikke kan lide det, men jeg har ikke lyst til det.
Jeg kan sagtens spise de ting, når vi spiser ude, da jeg jo godt kan lide det.

Den sidste 1,5 måned har jeg virkelig ikke haft lyst til noget mad til aftensmad.
Førhen kørte vi meget i de samme retter, da jeg er kræsen, og det var ofte kun de samme retter, jeg ligesom havde lyst til.
Men den gang kunne jeg dog godt glæde mig til, når vi skulle have aftensmad, da selvom det var en ret, vi fik sådan okay tit, så havde jeg stadigvæk lyst til den.

Sådan er det ikke mere. Det er sjældent, at jeg glæder mig til aftensmaden.
Jeg har simpelthen ikke rigtig lyst til noget mad.
Jeg spiser jo stadigvæk, men til aftensmad tager jeg ofte havregrød, chokopops eller suppe.
Ja chokopops er ikke det sundeste. Så har jeg da haft lyst til spejlæg, spagetti og pandekager.
Men de der retter vi engang fik, som jeg altid glædede mig til, vi skulle have som pitabrød, kyllinge-fluets, hjemmelavet pizza og sådan, det har jeg ikke lyst til.

Jeg synes, det er så træls, at jeg ikke har lyst til noget.
Det er en kamp for mig og Casper at finde noget til aftensmad, da jeg som regel ikke har lyst til noget af det.
Så ofte ender det med, Casper får noget rigtig aftensmad, og jeg får ja havregrød fx.

Om morgnen er det som regel ikke noget problem.
Der får jeg som regel yogurt med enten cornflakes eller musli. 

Jeg synes, det er rigtig underligt, at jeg har det sådan:(
Er der nogen af jer, der har det lidt som mig, eller?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar