søndag den 12. januar 2014

Læs ikke med hvis du er sart


Hvis du er lidt sart, så skal du nok ikke læse dette indlæg(:

For et par måneder siden var jeg ved næselægen, hvor jeg fik noget penicillin.
Der begyndte jeg at få svamp i munden pga. pillerne.

Jeg fik noget medicin imod svampen.
Det gik væk.

Lidt tid efter kom det igen.
Jeg fik igen noget imod svampen.
Det gik væk. Og nu er det tilbage igen, og det har det været i noget tid.
En uge efter jeg var færdig med medicinen, der kom et igen.

Det der generer mig mest ved at have svamp i munden er, at jeg nogen gange føler, jeg er ved at blive kvalt.
Det er, når jeg sidder i sofaen eller ligger ned.
Så er det som om, at en holder mig på halsen ved struben.
Nogen gange tror jeg helt, jeg skal kaste op.
Så er der også gul belægning på tungen, men det generer mig ikke. Men der er der faktisk okay meget af i forhold til de sidste 2 andre gange, jeg havde svamp:/

Jeg ved godt, jeg skal ringe til lægen, men jeg har ikke haft overskuddet, da der var så mange andre ting, jeg skulle ringe til.
Mandag ringer jeg til lægen, og så må vi se, hvad han vil gøre.
Fordi det underlige er, at det hele tiden kommer igen.

Det medicin jeg får imod svampen, det er noget, jeg tager i ca. 14 dage.
Noget væske jeg skal synke.

Men her til aftes var det ret slemt med, at jeg følte det der tryk ved halsen:(

Før jeg kom på den penicillin kur, der har jeg ikke prøvet at have svamp i munden før, så det er ikke noget, jeg er vant til at lide af.

Men håber på snart at få det væk, og at det så bliver væk.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar