fredag den 31. januar 2014

Lidt om pasfoto og genåbning af butik


I dag var jeg nede og få taget pasfoto.
Jeg synes, at det blev meget bedre end det, der blev taget til mit kørekort.
Der var jeg helt trist bagefter, fordi jeg synes, det var så dårligt.

Så var jeg og Casper nede i Lidl butikken i byen, da de havde genåbnet, da den er blevet lavet helt om.
Så vi var nede og se den. Udenfor blev der grillet pølser og brød, som man kunne få, og så var der sodavand.

Da vi kom hjem, der prøvede jeg at ligge mig til at sove, men jeg kunne ikke falde i søvn, selvom jeg var utrolig træt.

Tidligere da jeg sad ved computeren, sad jeg nogen gange med lukkede øjne, fordi jeg var så træt.
Nu håber jeg, at jeg får sovet godt i nat, nu når jeg er så træt.

I morgen skal Casper lige på arbejde i et par timer, og så har han ferie(:
Er dejligt, at han får ferie(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar