tirsdag den 28. januar 2014

Lidt gamle billeder af mig


Jeg kan personligt godt lide, når en af de blogge jeg følger viser billeder af sig selv, da hun var yngre.
Det synes jeg er sjovt at se, hvor meget eller hvor lidt de har ændret sig, og så er det et rigtig personligt indlæg, og dem kan jeg godt lide(:

Her kommer der 3 billeder af mig, som er ved at være en del år gamle.
Billederne er nogen, jeg har haft scannet ind, så derfor er kvaliteten nok ikke lige den bedste.


Et billede fra, da jeg var 14 år.


Her er jeg 15 år.
Dengang gik jeg ikke med makeup endnu. 


Dengang var jeg 16 år eller meget snart på 17 år. 

Her kan man tilgengæld godt se, jeg går med makeup.
Og dengang var det populært at lave trutmund(:
Hvis det da ikke stadigvæk er det blandt de helt unge.

Jeg synes, det er sjovt at se tilbage på billeder af mig selv, fordi jeg synes, det er sjovt at se, hvordan jeg har udviklet mig igennem tiden. Hvilke hårfarver jeg har haft, hvilken makeup jeg gik med og sådan(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Ej nogle søde billeder! Du ligner dig selv ;)
    Jeg har længe tænkt på at lave en lign. indlæg! Skal bare lige finde nogle billeder frem først ;)

    Stor krammer til dig
    www.sarahnadia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Ej, det vil jeg glæde mig til at læse, når du får lavet sådan et indlæg(:

      Slet