fredag den 24. januar 2014

Hvad havde han regnet med?


Jeg kan virkelig godt lide det nye reality program, Selvoptaget.

Der er en, der hedder Nicolai med i.
Jeg kendte faktisk ikke til ham før dette program.
Men han har været med i Paradise Hotel og Singleliv.

I et af programmerne i Selvoptaget.
Der siger han, at dengang efter Paradise Hotel, der fik han 5000kr for en aften for arbejdet på en diskotek.
Nu får han 500kr.
Og at ejeren kom og sagde til ham, at det var den sidste flaske på husets regning, forstod han virkelig ikke.
At ejeren kom og sagde det til HAM?
Jeg tror, han har lidt for høje tanker om sig selv.
Det er 4 år siden, han var med i Paradise Hotel.
Så er det da klart, at man ikke er så kendt længere.
At diskotekerne ikke vil betale 5000kr. længere for en.
De vil da heller have de nye reality stjerner, som folk kan huske.

Man kan tydeligt se, at han hunger efter opmærksomhed fra medierne.
Hvis han vil være så kendt, så må han jo bare deltage i nogen flere programmer.
Berømmelsen kommer jo ikke af sig selv.

Jeg synes bare, det er rigtig morsomt at se, at han stadig tror, at han er så kendt, og at han ikke forstår, hvorfor folk kun betaler 500kr og ikke 5000 længere.

Så det morer jeg mig altså lidt over(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg vidste ikke engang hvem han var, da jeg så det første gang hvor han var med i, og jeg tænkte præcis det samme som dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det ikke kun mig, der ikke anede, hvem han var(:

      Slet