lørdag den 25. januar 2014

En ting jeg gør, inden jeg skal sove


Uuh, hvor synes jeg, det er koldt lige nu, selvom jeg sidder under dynen.
Jeg må heller skrue lidt mere op for varmen.

Jeg er så træt. I nat hentede jeg Casper fra julefrokost, og der var den ca. 1 om natten.
Så da vi kom hjem, der lagde jeg mig til at spille på min mobil. Det gør jeg hver aften.
Så bliver jeg så træt, at jeg har let ved at falde i søvn(:
Men så gik tiden med at spille, og den var ca. halv to, da jeg og Casper gik i seng.
Pludselig var kl. lidt over to, og så faldt jeg først i søvn ved halv tre tiden, da jeg altid lige skal ligge lidt, før jeg kan falde i søvn.

Men jeg falder lettere i søvn, når jeg har spillet, fordi det gør mig så træt, end hvis jeg bare gik i seng om aftnen uden at spille, så kan jeg godt ligge i lang tid og prøve at falde i søvn, selvom jeg er træt.

Men jeg er i hvert fald træt, da det ikke var så mange timers søvn, jeg fik i nat.
Casper har lukkevagt, så han tog på arbejde for lidt tid siden.
Før det var vi ude og gå en dejlig lang tur. Det var bare øv, at det var så koldt udenfor.

Jeg har lige tjekket min religion aflevering igennem, og nu er den afleveret(:

Nu vil jeg prøve at gå ind og se, om jeg kan få sovet lidt(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar