søndag den 12. januar 2014

En snorkende kat


Meget af dagen har jeg haft meget ondt i min nakke.
Det var først efter, at jeg havde sovet til middag, at jeg havde fået ondt i nakken.

Det er virkelig bare så træls. Casper har haft massageret mig en masse i nakken og skulderne.


Jeg lå inde i sengen tidligere og spillede på mobilen, og Casper sad inde i stuen.
Så sendte Casper en sms til mig med et billede af Simba, der lå og sov, og så havde han skrevet, at jeg skulle komme og hente Simba, fordi han lå og snorkede(:
Simba er en kat, der snorker ret meget. Når jeg nogen gange skal sove om formiddagen, og han ligger i sengen, så snorker han ret højlydt. Men det er jeg begyndt at vænne mig til(:
Men det er faktisk utroligt, at en kat kan snorke så højt. Men det er kun sødt, at han snorker(:
Nala og Fox de snorker ikke. I hvert fald ikke noget jeg har lagt mærke til.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar