lørdag den 25. januar 2014

En ny side af mig


Normalt gider jeg ikke se sport i fjernsynet.
Det har aldrig interesseret mig.
Den eneste håndboldkamp, jeg har set det hele er, er dengang herreholdet var i EM finalen i 2012 i Sverige mod Frankrig.
Men her det sidste stykke tid er jeg begyndt at interesser mig mere og mere for det.
Jeg går ikke op i, hvem spillerne er osv, men mere spillet.
Og jeg synes også, det kun er interessant, nu når det er her til EM og sådan.
Hvis det var almindelig kampe, så ville jeg nok ikke synes, det var så interesant.
Hvorfor, det ved jeg ikke.

I går der tændte jeg fjernsynet med korte mellemrum for at se, hvad der stod i kampen.
I går til sidst hørte jeg så, at de i år skal spille mod Frankrig, som de tabte til i 2012.
Det synes jeg er fedt, at det er dem, de skal spille imod igen.

Jeg skal i hvert fald se finalen i morgen med Casper.
Jeg havde ikke troet, at jeg ville finde det at se håndbold i fjernsynet spændende, da jeg jo aldrig rigtig har interesseret mig for at se sport i fjernsynet.
Men her de sidste par gange, hvor Casper har set håndbold i fjernsynet, der har jeg lige fulgt med, mens jeg sad på computeren.

Ja, det havde jeg ikke troet, at jeg skulle komme til at kunne lide at se en sportsgren i fjerneren(:

Skal I se EM finalen i morgen?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar