fredag den 10. januar 2014

En ny Disney til min samling


For omkring en uge siden skrev min tvillingsøster, Kamilla til mig, at hun havde købt noget til mig fra Disney shoppen, og at det vil blive sendt direkte hjem til mig.

Hun ville ikke fortælle mig, hvad det var, så jeg var rigtig spændt.
I dag modtog jeg pakken.

Pakken var så fin med Mickey Mouse udenpå(:


Det billede har nogen af jer måske set på min blogs facebookside, da jeg lagde det op der tidligere(:




Jeg har fået Alladin dukken.
Til dem af jer der ikke ved det, så samler jeg på disse Disney dukker med Disney prinsesser og andre kvindelige Disney dukker.

Da jeg var i København sidst, der var jeg i Disney butikken, og der opdagede jeg, at man også kan få Disney dukkerne som mænd.

Så dem ville jeg også gerne samle på.
Og nu har jeg fået min første mandedukke til samlingen(:
Jeg er så glad for den. 

I morgen skal jeg have gjort plads på hylden, hvor de andre står, så han kan stå ved siden af Jasmin.
Jasmin fik jeg af Kamilla, da vi var i Disney butikken.

Jeg er virkelig så glad for denne fine dukke. 
Det er så sødt af hende, at hun sådan forkæler mig(:

Kram Heidi(:



2 kommentarer:

  1. Ej hvor sødt!
    Jeg elsker også disney ting!
    Krammer til dig Heidi

    www.sarahnadia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg godt, at du gør.
      Der findes også så mange søde ting med Disney på(:
      1000 tak og krammer til dig, Sarah(:

      Slet