tirsdag den 14. januar 2014

Det der instagram


Jeg er en af dem, der ikke har instagram.

Jeg tror ikke, jeg ville få det brugt til at ligge billeder op, fordi det er slet ikke hver dag, jeg tager billeder med min mobil, og hvis det så var, så ville det mest blive af mine babyer.

Tanken har da strejfet mig med, om jeg skulle få instagram bare for at følge med på andres.
Men jeg tror ærligt talt ikke, at jeg rigtig vil få det brugt.

Min søster har flere gange spurgt, om jeg ikke skal have instagram.
Men det tror jeg ikke, jeg skal, men jeg er altid lidt "bagud" med tingene i forhold til andre.
Det var jeg med Arto, MSN, facebook og sådan. Så måske om laaaang tid kan det være, jeg vælger at få en.

Mange har instagram. Er der nogen af jer, der ikke har instagram?
Hvis I ikke har, hvorfor har I det ikke? Jeg er nysgerrig for at se, hvorfor andre ikke har det(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar