torsdag den 30. januar 2014

Lækre økologiske produkter + give away


Jeg har haft testet 2 produkter fra Zinobel

De sælger økologiske hudpleje produkter.
I deres produkter er der en masse lækre økologiske ingredienser bla. økologisk granatæbleolie, økologisk sesamolie, økologisk mandelolie og økologisk jojobaolie. Udover disse så er der en masse andre lækre ingredienser i produkterne.

Af produkter har de både dagcreme, natcreme, ansigtsolie, ansigtsrens og andre lækre produkter.

I 2012 blev de nomineret til Årets Danske Produkt.
i 2013 blev de nomineret til Årets Grønne Pris.

En ting der betyder rigtig meget for mig er, at deres produkter ikke er testet på dyr.
Det gør, at jeg kan bruge produkterne med god samvittighed.



Jeg har haft testet disse 2 produkter.
En Instant Care Serum
og en High Care Bodyoil. 


 Instant Care Serum finder I Her

Jeg var meget spændt på at prøve dette produkt.
Allerede efter 1 uge kunne jeg allerede se nogen små forskelle.
Det var jeg meget imponeret over.
Nogen gange kan jeg have lidt rødme på kinderne, og der kunne jeg se, at det var begyndt at gå væk.
Samtidig kunne jeg se, at nogen af mine urenheder var begyndt at forsvinde.

Der står, at den virker øjeblikkeligt opstrammende, og det gør den også.
Når jeg har påført den, så strammer ens hud blidt. Ikke ligesom når man tager en ansigtsmaske på, og man føler, man ikke kan snakke eller smile. Sådan er det overhoved ikke.

Den kan også bruges til solskoldning og insektbid. 

Jeg er meget imponeret over dette produkt, og jeg kan klart anbefale det. 


High Care Bodyoil finder I Her 
Det er en nyhed inde på deres hjemmeside.

Jeg var spændt på at prøve denne olie, da jeg ikke før har brugt olier til kroppen.
Så jeg var spændt på, om det ville føles fedtet bagefter.
Men sådan var det slet ikke.
Den trængte hurtig ind, og det er jeg meget positiv overfor.
Den er god her til om vinteren, når ens hud kan blive tør af kulden, 
og min hud er blevet mindre tør, efter jeg er begyndt at bruge denne olie.
Men den kan også bruges om sommeren.

Jeg er positiv overrasket over denne olie til kroppen,
da jeg ikke havde prøvet en olie til kroppen før, og jeg troede, at den ville fedte bagefter, men det gjorde den ikke. 
Jeg kan klart anbefale dette produkt. 

Disse produkter er virkelig lækre, og de er virkelig gode for min hud.

Har du lyst til at vinde en Instant Care Serum?
Så kan du kigge forbi min give away, hvor du kan vinde en.
Den slutter den 1 februar.
I finder give awayen Her

 Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar