torsdag den 12. december 2013

Julepynt #2


Så kommer der endnu et indlæg med lidt billeder af noget af det julepynt, vi har herhjemme(:



Vi har nogen af disse kravlenisser, som er fra, da Casper var barn.



Disse 2 engle har min mor lavet.


Denne snemand har min mor også lavet.
Egentlig fik vi 2, men den ene holdte kun den første jul, fordi Nala eller Freja hoppede op og ville lege med den hele tiden, og til sidst havde en af dem revet halstørklædet af den, og ørevarmerne sad pludselig heller ikke så godt fast længere. 
Så nu har vi denne ene fine julemand(:


Disse 2 står på mit natbord. ( Og mit natbord er ikke beskidt. Det er små ridser, der er i det.)
Den ene er en Trip Trap nisse. Jeg synes, den ville passe fint på natbordet, nu når nissen ligger og sover.
Den anden er en, min søster har lavet. Der står i hvert fald hendes navn på den.
Det må være en, hun har lavet i børnehaven eller sådan noget(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar