tirsdag den 10. december 2013

Jeg har det ret skidt


Hold da op, hvor har jeg det dårligt lige nu.

Jeg har ret mange smerter i maven, samt jeg har kvalme.
Min ryg gør også ondt.
Sådan havde jeg det også i går aftes.

Jeg er træt, selvom jeg også har sovet til middag i dag.
Men nu er klokken også ret mange.
Jeg håber, at jeg ikke får det dårligere, fordi jeg vil gerne lige sidde og læse lidt blogs, ordne nogen andre ting på computeren og bagefter spille lidt på min mobil.

I går måtte jeg gå i seng, selvom jeg gerne ville have haft siddet mere ved computeren, men der fik jeg det for dårligt.

For resten så I Robinson finalen i aftes?
Hvad synes I om, at det var Jeppe, der vandt.
Jeg synes, det var fint. Jeg var tilfreds med alle de 3, der var i finalen, så for mig betød det ikke det helt store, hvem der vandt(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar