fredag den 27. december 2013

En underlig tristhed


Hvert år når juleaften nærmer sig, så bliver jeg altid trist ved tanken om, at juleaften snart er slut.
Jeg har gået og glædet mig rigtig meget og tænkt meget på julen, og så på en aften er det slut.

Men i år havde jeg det ikke sådan. Jo, jeg glædede mig meget og tænkte meget på julen.
Men den der tristhed ved at julen snart var slut, den var ikke så slem i år som de andre år.
Jeg tror, det var, fordi jeg prøvede at tænke på de ting, jeg glæder mig til ved det nye år, som vi snart træder ind i.

Som fx. at jeg glæder mig til, at jeg har fødselsdag og til, at det bliver forår(:

Jeg har været glad for, at jeg ikke har været så trist ved tanken om, at juleaften snart var forbi, fordi det er en træls følelse at have.

Det var bare lige nogen af mine tanker, jeg lige ville dele med jer(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar