onsdag den 18. december 2013

Disse julekalendere film vil jeg gerne eje


Forleden lavede jeg Dette indlæg med hvilke julekalendere film, det er, at jeg har.

Jeg synes selv, jeg har okay mange, men der er stadigvæk en del, jeg stadig ønsker mig, og som jeg håber, jeg får til min samling en dag.

Her er en liste med de julekalendere film, som jeg gerne vil eje.

Alletiders jul.
Andersens julehemmelighed.
Gufol mysteriet.
Hallo, det er jul.
Hjælp, det er jul.
Jesus og Josefine.
Jul i Gammelby.
Jul på Vesterbro.
Julestjerner.
Nissebanden.
Nissebanden i Grønland.
Nissernes ø.
The julekalender.
Torvet.
Vinterbyøster.



Måske også Tvillingerne og Ludvig, Pagten og Mikkel og guldkortet.
Jeg har ikke set nogen af dem. Eller et par afsnit af Pagten eller var det Mikkel og guldkortet?
Men det er jeg lidt i tvivl om.

Selvom jeg har haft set nogen af disse, så ønsker jeg mig dem stadig, da jeg gerne vil have dem til min samling(:

Er der nogen julekalendere film, I ønsker jer?

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Ludvig og tvillingerne, hihi :p Ludvig og julemanden, tvillingerne og julemanden :p uuundskyyyyld :-D

    Alletiders jul.
    Jesus og Josefine.
    Jul på Vesterbro.
    Julestjerner.
    Nissebanden.
    Nissebanden i Grønland.
    Nissernes ø.
    Vinterbyøster.

    dem har jeg, af dem du har skrevet. jeg mangler Andersens julehemmelighed - det er faktisk den eneste jeg godt kunne tænke mig som jeg ikke har.. og måske pagten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hehe havde jeg slet ikke lagt mærke til, men det er nu rettet.
      Andersens julehemmelighed er virkelig også god(:

      Slet
  2. Jeg har haft Mikkel og guldkortet, kan bare ikke huske om jeg har smidt den ud, men jeg kan da lige tjekke om jeg stadigvæk har den, så kan du få den.
    Den der hjælp det er jul, kunne jeg rigtig godt tænke mig at se. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, den vil jeg gerne have, hvis du stadigvæk har den(:

      Den kunne jeg virkelig også godt tænke mig at se(:

      Slet