mandag den 2. december 2013

Den smukkeste taske


Jeg har virkelig fået den smukkeste taske.
Jeg har glædet mig så meget til at vise jer den.

Den er fra Zurismykker
De har nogen rigtig fine ting derinde.

De har både smykker, tasker, huer, personlige pleje, og så har de også lige fået tøj.
Der er virkelig mange skønne ting derinde.

Som mange af jer nok kan jeg regne ud, er der en del af deres tasker, jeg er vilde med(:

Men jeg har været så heldig at have fået denne smukke taske.

 
 
Du kan finde tasken lige Her
 
Jeg er så vild med den.
Jeg synes, det ser så smukt ud med at den ene side er fyldt med palietter.
 
Jeg har brugt den hele weekenden.
Og da vi var i tivoli lørdag aften, der var der en pige, som stod og styrede en af forlystelserne, der sagde, hun var vild med min taske(:
Hun nåede ikke at spørge, hvor den var fra, da jeg ikke kunne stille mig op og snakke, da jeg ellers ville stoppe køen, og Casper var gået ned i den vogn, vi skulle sidde i.
 
Jeg kan godt lide, at tasken stor. Den er ikke så stor, at den bliver træls at bære rundt på.
Den er lige i en størrelse, jeg godt kan lide, da når vi fx besøger familien, så tager jeg nogen af Fox' ting med, min mobiloplader, og sådan nogen ting.
Og det er der plads til i denne taske.
 
Tasken virker til at være i rigtig god kvalitet.
Den føles sådan, og den ser også sådan ud.
 
En anden ting der er vigtig for mig, det er, at kundeservice virker til at være flinke.
Det har jeg også nævnt et par gange før, at det er vigtigt for mig, da jeg ikke bryder mig om at få fat i en, der virker sur.
 
Jeg er rigtig glad for min nye taske, og jeg ved, den kommer til at blive brugt flittigt(:
 
Jeg har ingen dårlige ting at sige om denne taske(:
 
Du kan finde deres facebookside lige Her
Der kan du følge med i, når de bla. får nye ting på deres hjemmeside.
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er den bare sød den taske ;)¨
    - Tag et kig forbi min blog :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak.
      Jeg er virkelig også vild med den(:

      Jeg kigger gerne forbi din blog(:

      Slet