torsdag den 14. november 2013

Zzzzzzz jeg er så træt for tiden


Jeg er så træt lige nu.
Og jeg sov endda lidt til middag i dag, men det var åbenbart ikke nok.
Jeg synes, jeg er så træt for tiden.
Mere end jeg plejer.

Det er efter, at jeg begyndte at få smerter i maven igen for nogen uger siden, så begyndte jeg igen at blive træt.

Jeg tror, jeg snart smutter i seng, da jeg virkelig er utrolig træt.
Jeg går som regel altid senere i seng end på dette tidspunkt, da jeg ikke er så træt på det tidspunkt,
men i dag der er jeg godt nok træt.

Da vi havde været ude og købe den kampfisk til min oldemor, var der så meget kø på vej ud til min oldemor, så det tog meget længere tid end normalt.
Samtidig der havde jeg kvalme og ondt i maven. Så der føltes turen bare endnu længere.
Heldigvis fik jeg det bedre senere på turen.

Maden smagte godt, og den lagkage vi fik, den smagte bare så godt.
Jeg havde glædet mig til den lige siden, jeg fik at vide igår af min mor, at vi skulle have lagkage.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar