tirsdag den 5. november 2013

The Blacklist


Serien The Blacklist er på viaplay.
Eller det er kun 4 af afsnittende, der er der indtil videre.
Men der er vist kun 6 afsnit i alt.

 
Lidt om serien
 
Raymond "Red" Reddington (James Spader), en af FBI's mest eftersøgte personer, overgiver sig på FBI's hovedkontor i Washington. Han hævder, at han og FBI har det samme ønske: at få fat på farlige forbrydere og terrorister. Reddington giver dem et tilbud: Han vil samarbejde med dem, men han vil kun tale med den uerfarne profiler Elizabeth Keen.
 
Ofte har jeg det sådan, at jeg lige skal ind i en serie, før den fanger mig helt.
Det var ikke tilfældet her.
Efter 1 afsnit var jeg vild med den serie.
 
 
 
Jeg elsker den rolle, som James Spader spiller.
Han er mystisk.
Han slår ofte folk ihjel i afsnittende ( altså de onde slår han ihjel. Ikke FBI.)
Men der er bare et eller andet spændende ved ham.
Lidt ligesom Dexter.
Hvorfor ved han så mange ting om Elisabeth?
Som fx om hendes far og om hendes kæreste.
Og hvorfor har kæresten flere pas med forskellige navne og billeder?
 
Jeg er vild med den serie.
Desværre er der kun 6 afsnit.
Er det ikke typisk, når det er en serie, man falder pladask for(:?
 
Kender I serien?
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar