lørdag den 16. november 2013

Måske en lang weekend


Casper skal arbejde begge dage i denne weekend.
Og i aften skal han til julefrokost med den klub, han spiller i.
Og da de er blevet slået sammen med en anden klub, så er de blevet mange flere, og så må de ikke tage påhæng med.
Jeg har før været med til en julefrokost med hans klub, men det var inden, de blev lagt sammen.

Så jeg får ikke set Casper så meget i dag. Øv:(

Jeg håber, at weekenden ikke kommer til at føles alt for lang.
Men jeg vågnede heldigvis sent i dag. Det gør, at dagen ofte ikke føles så lang.
Og jeg regner med, jeg skal læse videre i den bog, jeg er i gang med.
Og så skal jeg have redt Fox igennem, da han fælder ret meget.
Jeg skal også have redt Simba igennem, men jeg tror ikke, han er så meget for det,
så det kan være, at det ikke bliver lige så let med ham, som det er med Fox.

Jeg kan røbe, at der kommer en ny give away i aften(:
Så hold øje med bloggen der.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar