lørdag den 16. november 2013

Læder cover til tablet



iTasker sælger tilbehør til mobiler, Ipad, tablets, ipod og meget mere.
Der er både covers, skins, tasker osv.
En rigtig god ting ved deres hjemmeside er, at de også har covers til min Huawei mobil.
Og jeg synes, de har et godt udvalg af covers til den.

Jeg og Casper har en tablet. Og den bliver brugt flittigt herhjemme.
Jeg synes, at det er vigtigt, at man også beskytter den med et cover.

Så jeg har anmeldt en Rotary læder taske.

 
Her ligger vores tablet godt beskyttet inde bag coveret.
Jeg synes, at det virker som et godt cover til at beskytte sin tablet,
når man tager den med fx ud til familien og sådan.
At den så er beskyttet, selvom man ikke lige bruger den.
 
 
Det smarte ved dette cover er, at når man åbner det,
så kan man sætte det til at stå op.
 
 
Som I kan se, kan coveret både stå vandret og lodret.
 
Efter vi har fået dette cover, så har vi slet ikke haft det af vores tablet.
Først og fremmest så beskytter den, men man behøver heller ikke sidde og holde sin tablet,
når man fx ser en video på den.
Så kan man sidde eller ligge i sengen, og så kan den stå på ens skød.
 
Det har vi brugt rigtig meget, siden vi fik den.
Casper bruger den utrolig meget til at se videoer på, efter vi fik dette cover.
Det er mere behageligt at ligge og se noget på den nu, når den kan stå selv.
Så skal man ikke tænke over, hvordan man skal ligge ned og holde den, men samtidig skal man ligge godt.
 
Man kan også bruge den ved skrivebordet, når man sætter den sådan der.
Så kan man sidde og søge på nettet, skrive på den osv.
 
I finder dette cover lige Her
 
Man kan også vælge den i andre farver som lyserød.
 
Både jeg og Casper kan anbefale dette læder cover til ens tablet.
Vi har i hvert fald ingen dårlige ting at sige om det.
 
Kram Heidi(:
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar