torsdag den 28. november 2013

Julegave ideer #2


Så kommer der endnu et indlæg omkring ting, man kan ønske sig til jul.
Ting jeg synes, der kunne være gode ønsker.

Jeg ved, at der er nogen, der har svært ved at finde på, hvad de skal ønske sig.
Så håber, I kan få lidt inspiration(:

 
Find neglelak Her Find sengetøj Her Find shampoo Her 
Find dvd film Her Find taske Her
 
 
Neglelakker kan man altid bruge, synes jeg.
Så det synes jeg er en god ting at ønske sig i julegave.
 
Sengetøj er noget, man altid kan bruge.
Jeg elsker nyt sengetøj. Og så kan man få så mange forskellige og så mange rigtig flotte.
 
En god shampoo er også et godt ønske.
Hvis man går meget op i sit hår, så kan det være en fin gaveide med at ønske sig en shampoo, conditioner eller fx en hårmaske.
 
Sover Dolly på ryggen? er en rigtig god film.
Så den vil være en god ide at give i gave og ønske sig.
Men også bare film generelt. 
Der er vel altid en eller anden film, man gerne vil have til sin samling(:?
 
Hvis man står og mangler en ny taske, fx en skoletaske, en weekendtaske eller en taske til fester, så er det et godt bud på et ønske til ønskesedlen.
Nu kan jeg altid bruge en taske mere.
Kvinder kan da ikke få for mange sko, vel?
Det er i hvert fald, det jeg prøver at sige til mig selv, hehe(:
 
Jeg elsker at læse andres indlæg omkring julegave ideer.
Sådan kan man få lidt inspiration(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar