tirsdag den 19. november 2013

Hvorfor sagde min læge så sådan i går?


I går skrev jeg et indlæg om, at da jeg var ved lægen, hvor jeg fik en lille snak omkring panodiler.

I dag var jeg så på apoteket for at hente de panodiler.
Jeg spørger, om der er tilskud til dem, men det var der ikke, fordi det havde lægen ikke sat på.

Jeg er ikke sur over, at der ikke er tilskud på, fordi mit er lige startet forfra, så jeg ville ikke have fået noget rabat ud af det alligevel.

Men så er det der, jeg tænker: Hvorfor fanden sagde min læge så " Og så skal samfundet betale?"
Jeg gik derfor ud fra, at hun mente, når jeg fik tilskud til det via recepten.

Men så er der jo ingen forskel. Om jeg gik på apoteket og købte et glas uden recept eller med recept.
Da der ikke var tilskud på recepten.

Så forstår jeg simpelthen ikke lægens kommentar.
Det kunne jeg godt finde på at spørge hende om næste gang, jeg var deroppe.
Med hvorfor hun sagde sådan, når jeg ikke fil tilskud.

Det er noget underligt noget.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar