lørdag den 23. november 2013

Godnat herfra


Jeg er godt nok træt i dag.
Jeg tror, jeg går tidligt i seng.
Eller tidligt og tidligt, men normalt plejer jeg at gå ret sent i seng,
men det tror jeg ikke, det bliver her i aften.

I dag og i går har jeg haft en del mavesmerter.
Jeg synes, de var lidt værre end normalt.

I morgen skal vi besøge min far og stedmor om eftermiddagen, og om aftnen skal vi spise ved min oldemor.

I dag har været en afslapnings dag, og det har været virkelig rart bare at have sådan en dag med Casper(:

Vi eller nærmere Casper har bagt boller i det. Det var også ved at være lidt tid siden sidst, vi havde bagt. Jeg synes, at jeg ofte tænker, at nu skal jeg til at bage lidt mere, men så får jeg det ikke gjort.

Nu vil jeg sidde og læse nogen blogs, inden jeg går i seng.

Godnat til alle jer, mine kære læsere(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar