søndag den 24. november 2013

Give away nr. 51


Nu kommer der endnu en lækker give away til jer(:

Helsekost-Online har nemlig været så søde at sponsorere en give away til bloggen.

Helsekost-online kan du købe lækre ting til noget selvforkælelse som fx fodpleje til fødderne og læbebalsam, så dine læber forbliver bløde her i vinteren. De sælger også Læsø produkter som fx Læsø salt. Et andet Læsø produkt de sælger, det er Håndsæbe


De har virkelig mange lækre ting derinde og rigtig mange fine ting, der vil være perfekt til julegaver(:

 
En heldig læser kan finde denne fine håndsæbe fra Læsø med lavendel.
 
Sæben er god mod fedtet og uren hud.
Af lækre ingredienser er der lavendel olie, azulen, kokosolie, vand og mandelolie.
 
Reglerne er:
 
Du skal være fast læser af min blog enten via Google Friend Connect eller via Bloglovin

Du skal like Helsekost-Onlines facebookside, som du finder Her
 
Du skal derefter lægge en kommentar med enten link til din blog eller din mail.
 
Du skal bo i Danmark.
 
Give awayen slutter søndag den 15 december.
 
Kram Heidi(:
 

21 kommentarer:

  1. Deltager,lækker præmie. :)
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er helt klart med. :)

    Kamilla

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Lækkert, jeg deltager gerne.
    Tanjafurbo@live.dk

    SvarSlet
  4. Lækker præmie <3

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Elsker Læsø sæbe
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  6. Luksus! Jeg er med :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Deltager gerne:) http://trinesoppskrifter.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Lækkert! :)
    Jeg følger via GFC og synes selvfølgelig godt om :)
    Min blog er snomme.blogspot.dk og min email er mycowpillow@gmail.com

    SvarSlet
  9. Lækkert :-) Jeg er med.

    Kh Anne
    //akh(a)os.dk

    SvarSlet
  10. Jeg er med! :)
    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg er frisk og med i konkurrence selvfølgelig!!

    Agnethe Herskind
    Agnethe.herskind@oegnet.dk

    KNUS

    SvarSlet
  12. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  13. Den vil jeg gerne spille med på :o)

    SvarSlet
  14. Deltager meget gerne! :-)

    -Emma
    www.bloggen-uden-sejt-navn.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Ej hvor fint, sådan en gave kunne jeg da godt lige bruge! :)

    Knus Christina
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  16. Det kunne da være fedt lige at få i posten!

    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg deltager!

    Sarah Riisager - sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg deltager også :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  19. Jeg er med
    ravnmann@gmail.com

    SvarSlet