fredag den 15. november 2013

For meget salt i vandet


Jeg skulle jo putte saltvand i næsen.
Det kunne man gøre ved enten via et næsehorn, som man kalder det, eller at tage det på en ske og sniffe det. Jeg valgte at ville sniffe det op i næsen.

Jeg skulle så blande det saltvand. Jeg havde fået en opskrift på det fra min næselæge.
Hold da fast, hvor det gjorde ondt. Jeg skreg virkelig af smerte.
Jeg fik dog gjort det i begge næsebore. Og der tænkte jeg, at det fik han mig ikke til at gøre igen, fordi det gjorde for ondt.

Så ser jeg på den opskrift, og ser, at jeg har puttet alt for lidt vand i, så var der jo pludselig meget salt i vandet, så var det klart, at det gjorde ondt.

Jeg havde godt nok ondt bagefter, men jeg er lettet over, at det var mig, der havde lavet en fejl, og at det ikke var meningen, at det skulle gøre så ondt hver gang, fordi det ville jeg ikke have kunne klare.

Jeg fik købt piller, som jeg skal tage imod mit sår i næsen. Lægen havde godt nok sagt, at de var lidt dyrere end de andre, men nu kunne jeg jo ikke rigtig huske, hvad de andre kostede.
Men for disse piller gav jeg over 465kr for. Hold da op, da jeg så det.
Lidt dyrere? Ja, de andre kostede i hvert fald ikke 200kr, det kan jeg da huske, så de her er da over dobbelt så dyre.

Men sådan er det. Jeg vil jo gerne have, at såret det går væk.
Men det er alligevel ret træls at bruge så mange penge på piller.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar