mandag den 4. november 2013

Du er min bedste ven


Fox, du er min bedste ven.

Når jeg skal sove, så vil jeg allerhelst have, at du ligger ved mig, at du ligger ovenpå min dyne, så jeg får den der trygheds følelse. Først der kan jeg falde ordentligt til ro.

Når vi to er udenfor om aftnen, når det er mørkt, så kan jeg godt blive bange pga. mørket, men jeg føler mig tryg, fordi du er der. Jeg ved, at du ikke vil tillade, at der sker mig noget.
Jeg ved, at du beskytter mig, ligesom jeg beskytter dig.

 
Jeg elsker vores morgentur sammen.
Jeg elsker at træne med dig.
Jeg elsker at se hvor hurtigt, du lærer.
Jeg elsker at se dig glad.
Jeg elsker at gøre dig glad.
Jeg elsker at komme hjem med et nyt stykke legetøj eller nye godbider til dig.
 
 
Efter jeg fik dig var først der, at jeg fandt ud af, hvad det betyder at have en bedste ven.
 
For mig er du meget mere end et dyr.
Du er min lille dreng, min store pomeranian, min baby og min bedste ven.
 
 
Jeg vil virkelig gøre alt for dig, Fox.
Jeg vil altid beskytte dig.
Ingen får lov til at gøre dig noget.
 
Fox, du er bare så fantastisk.
Jeg er stolt af at have så smuk og dejlig en hund.
Du er altid så glad.
 
Du er den bedste og dejligste hund, der findes<3
 
Kram din mor<3
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar