søndag den 24. november 2013

De heldige vindere er


Så har jeg fundet 3 heldige vinder af nogen gel-puder til under øjnene.

1000 tak til Bio2you for at have sponsoreret denne skønne give away.
Og 1000 tak til jer fordi I havde lyst til at deltage(:

Jeg skrev alle navnene op i Word, og dem med 2 lodder, der blev deres navn skrevet 2 gange. Jeg brugte derefter random.org til at finde de 3 numre med.

Det første nummer blev nr. 6, og der gemmer Tullepia sig bag.
Det andet nummer blev nr. 3, og der gemmer Kamilla med bloggen Kærlighed, shopping, tøse ting
Det tredje nummer blev nr. 22, og der gemmer M-I-A sig bag.

Jeg kontakter jer alle 3 med det samme, og STORT tillykke med, at I har vundet(:

Jeg har stadigvæk 3 andre give aways kørende. Og lidt senere vil der komme endnu en lækker give away(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar