onsdag den 27. november 2013

BUSTER vinterjakke



I Whiskas' reklame, der siger de det med, at hvis ens kat kunne vælge, så ville den vælge Whiskas.

Jeg har fundet på et motto til hunde(:
" Hvis min hund kunne vælge, så ville den vælge Smartdog."

Smartdog er en af mine ynglings hjemmesider, og det har jeg nævnt flere gange.
Jeg har for nyligt været inde og købe julegaver til min mors hunde Vaks og Fifi og fødselsdagsgave til Fifi. Og så købte jeg selvfølgelig også noget til Fox(:

Det er, som om Fox bare ved, når en pakke er fra Smartdog af.
Så bliver han helt oppe og køre, og vil se med det samme, hvad der er i pakken.

For noget tid siden anmeldte jeg en lækker hundesweater fra dem af, og den er blevet brugt flittigt lige siden. Men den anmeldelse kan du læse Her

Det er begyndt at blive rigtig koldt udenfor, og det betyder, at udover os mennesker kommer til at fryse, så er der nogen hunde, der har let ved at fryse, og Fox er en af dem.
Hvis vi fx har besøgt noget familie, og vi om aftnen skal køre hjem, så er bilen jo kold, og der kan han godt fryse, så der får han altid lige sin Sweater fra Smartdog.

Jeg ved nogen er i mod, at hunde har tøj på, men lige der er jeg lige glad med andres meninger.
Fox skal ikke fryse, og hvis det betyder, at han skal have en jakke på, så får han en jakke på(:

Men jeg har været så heldig at skulle anmelde en rigtig fin BUSTER vinterjakke

 
 
Det er vigtigt for mig, at Fox føler sig tilpas i sin jakke.
At han kan bevæge sig frit, ligesom hvis han ikke havde en jakke på.
Så jeg var rigtig spændt på at se, hvordan den sad på Fox, og hvordan han ville reagerer at have den på.
 
Jeg blev meget positiv overrasket over Fox' reaktion.
Da han fik jakken på, så begyndte han bare at gå derud af.
Det virkede, som om han slet ikke lagde mærke til, at han havde den på.
 
Jeg og Casper gik over på det grønne område med Fox, så han kunne
prøve at løbe løs.
Der var ingen problemer. Han løb rundt og legede, ligesom han plejer uden en jakke.
 
 
Jakken er let at tage på.
Jeg kan godt lide, at den dækker op af brystet, fordi det gjorde hans anden vinterjakke ikke.
I går da vi havde været ude og gå en lang tur, da jeg så tog jakken af ham herhjemme, så var han slet ikke koldt på maven eller brystet. Det er virkelig godt, synes jeg.
 
En anden ting jeg rigtig godt kan lide, det er, at i nakken er der et hul til halsbåndet, men lidt længere nede af ryggen, der er der et hul, så man samtidig kan bruge selen.
Hvis man ikke bruger sele, så kan man lukke hullet med en lynlås.
Så ligner det bare en fed detalje, der er på jakken.
 
 
Det betyder meget for mig, at han kan have selen på neden under,
da vi næsten altid kun bruger hans Tre Ponti sele
 
Igen var der nogen lækre godbider med til Fox.
Igen varmer det mit hjerte, at de sender sådan noget med.
 
En anden ting jeg vil rose, det er deres kundeservice.
De er gode til at vejlede omkring størrelser og sådan.
Jeg er nemlig ikke så meget inde i det med størrelser,
så det betød meget for mig,
at jeg fik at vide, hvordan man skulle måle ham, med hvilke mål man skulle tage ud fra og sådan.
 
Jeg har intet dårligt at sige om denne jakke, og det har Casper heller ikke.
Smartdog har en masse flotte hundejakker, så hvis du står og leder efter den perfekte jakke til din hund, så den ikke kommer til at fryse her i vinteren, så kan du se deres udvalg Her
 
Der er for resten gratis fragt, hvis man køber for over 500kr.
( Og det kan man let komme til med alle de lækre ting derinde.) Da jeg skulle købe julegaver til min mors hunde, havde jeg virkelig svært ved at vælge i mellem alle deres lækre godbider til hunde. Jeg overvejede næsten helt at købe en af hver godbid, fordi så var det problem løst med, at jeg ikke kunne bestemme mig(:
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar