mandag den 14. oktober 2013

Smoothie fra McDonald's


Forleden da jeg og Casper var på McDonald's, der så jeg, at de havde fået noget nyt.
De havde fået 2 slags smoothies, og så var der noget andet, hvor det var noget, der mindede om noget Iceblend med kaffe.

Men jeg prøvede den ene smoothie.
Den var med jordbær og banan.

 
 
Den ser ikke så indbydende ud, men den smagte rigtig godt.
Jeg synes dog, at jeg fik ondt på min tunge bagefter, men ved ikke, om det var pga. den, men det skete i hvert fald i mens, jeg drak den.
 
Jeg synes, den var rigtig god, og jeg tror, det vil være lækkert med sådan en på en varm sommerdag.
Det kunne jeg i hvert fald godt finde på at købe en varm sommerdag, hvis de stadigvæk har dem til den tid(:
 
Mener, den kostede 24kr.
 
Har I smagt en af deres nye smoothies?
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar