torsdag den 24. oktober 2013

Slet ikke færdig


Så fik jeg lige taget mig tid til at sidde lidt ned med computeren.

Jeg er slet ikke færdig med at pakke. Jeg mangler en del.
Har lige siddet og printet ønskeseddel ud, som jeg skal have med op til min mor og stedfar.

Casper får snart fri, så skal vi lige have ryddet det sidste op, få pakket det hele og pakket det ud i bilen.

Som altid kommer jeg til at savne Simba og Nala, men jeg ved, der bliver passet godt på dem.
Men jeg kommer stadigvæk til at savne dem.

Jeg nævnte for et par dage siden, at jeg havde oprettet mig en blog på hjemmet.dk
I kan læse mit nyeste indlæg Her
Det indlæg handler om at Simba elsker at sove de mest sjove og underligste steder, og så er der lidt billeder af ham, hvor han sover nogen af de steder(:

Jeg må heller smutte, så jeg kan få gjort mig færdig.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar