lørdag den 5. oktober 2013

Lyserød lørdag


Idag har jeg, Casper og Fox været til et Lyserød lørdag arrangement.

Som jeg har nævnt før, så havde vi tilmeldt os et arrangement, hvor vi skulle ud og gå en tur på 2 km med vores hunde.
Vi skulle give 50kr. pr person/hund, og pengene gik ubeskåret til Støt Brysterne.

Der var i alt 125 af hunde og mennesker mødt op.
Det var rigtig hyggeligt. Og det var sjovt at se så mange hunde samlet et sted, og at se så mange forskellige racer.

 
Mig og Fox fra Lyserød lørdag.
 
Af lyserødt havde jeg min hue på, og så havde jeg lånt en lyserød taske af min veninde, Camilla.
Fox havde 3 lyserøde sløjfer på hans snor.
Casper havde nogen sko på, hvor der var noget lyserødt på.
 
Først skulle der tages fælles foto.
Bagefter gik vi tur.
Fox fik rigtig snakket med en masse hunde, og det gjorde vi også(:
Da vi kom tilbage, hvor vi startede, der var der lyserød kage, te boller sponsoreret af en bager og sodavand sponsoreret af Føtex.
 
Derefter så de 25 hunde der havde tilmeldt sig først til turen, de fik noget godbider og en treat bag til hundeposer og godbider. Og Fox var blandt de 25.
 
 
Derefter var der præmier, der blev trukket på de tilmeldings billetter, man havde.
Der var en masse fine præmier.
Desværre vandt vi ikke noget.
Dem der vandt, som ikke kunne bruge deres præmie, fordi de fx havde den i forvejen,
de satte den på auktion, som blev holdt bagefter, hvor folk så kunne byde på tingen, hvor pengene går ubeskåret til Støt Brysterne.
 
Vi alle fik en lille pose med hjem med ting til vores hunde.
 
 
Fox fik en klikker, en bold, en refleks, en gnavepind, en gnavebold, en loppekam og en pose med godbider.
 
Fox blev rigtig glad for tingene(:
 
Fra auktionen blev i alt samlet fra auktionen, hvor folk kunne byde over 1200kr.
I alt med tilmeldinger og auktionen blev der samlet for over 7500kr.
 
Det er rart at vide, at ens penge går ubeskåret til Støt Brysterne, og at der er blevet samlet så meget(:
 
Vi har haft en rigtig hyggelig dag.
Da vi kom hjem, var Fox meget træt.
 
Vi håber, at der bliver et lignende arrangement næste år.
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar