lørdag den 26. oktober 2013

Forbedredelse til børnefødselsdag


Igår fik jeg og min lillesøster, Julie lavet slikposer til idag, hvor hun skal holde børnefødselsdag.

Det var hyggeligt at sidde og dele slikket op og bagefter putte det i poserne.

 
Bagefter puttede jeg et stykke tape på, så poserne blev lukket, og derefter skrev Julie navne på poserne.
 
Når de kommer skal Julie åbne gaver.
De skal have pølsehorn bagefter.
Så er der senere kagemand fra bageren.
Så er der en quiz, min stedfar har lavet.
Og så skal de have slikposer.
Og selvfølgelig sodavand.
 
Det er vist meget populært i hendes klasse at få pølsehorn til fødselsdage, så
min mor har været i gang med at bage en masse pølsehorn.
 
Når børnene skal hentes, har de den tradition, at forældrene bliver i 30 minutter og snakker og får kage, inden de kører hjem, så der har min stedfar bagt en chokoladekage og en banankage.
 
Jeg er træt, så ligger bare og slapper af, inden børnene kommer.
 
I kan for resten se mit nyeste indlæg på min blog på Hjemmets hjemmeside Her
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar