mandag den 28. oktober 2013

En ny side- Serier jeg har set


For lang tid siden så jeg på Helles blog Belladotte at hun i et indlæg havde skrevet alle de serier op, som hun havde set igennem årene.
Jeg fik inspiration til nogen serier, som jeg ikke havde set.
Og siden da har jeg selv haft skrevet de serier op, som jeg har set.

Nu har jeg lavet en side her på bloggen, hvor I kan se de serier, jeg har set alle sæsoner af.
Jeg håber, at der er nogen af jer, der kan få inspiration til nye serier, som I ikke har set før(:

Jeg elsker jo serier, og igennem bloggen har jeg lært nogen nye serier at kende, da andre har skrevet om dem(:
Lige siden jeg så Helles indlæg, og da jeg selv fik inspiration af hendes liste med serier, så tænkte jeg, at det kunne være fedt, hvis nogen af jer kunne få noget ud af min liste med serier(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar