søndag den 6. oktober 2013

Bamsestøvler


Bamsestøvler er meget populære.
Jeg elsker selv bamsestøvler.
Men jeg køber altid mine i Føtex eller Bilka, fordi synes, at de hurtigt kan gå i stykker.
Og det er ikke kun dem derfra, jeg har oplevet det med.
Jeg havde et par, der var købt på en hjemmeside, og de holdte et år, ligesom dem fra Føtex gør.

Og så synes jeg, at dem i Føtex fx og nogen af dem, man kan købe i en butik ligner hinanden.

 
Denne er nok den mest kendte.
Og det er også sådan nogen, der ligner denne, man kan købe i Føtex.
 
Men udover denne slags, så findes der rigtig mange forskellige slags bamsestøvler.
Og der findes så mange fine.
 
 
 
 

 
 
De kan alle sammen findes på hjemmesiden Shoueabuse
Jeg vil faktisk sige, at priserne derinde er rigtig fine på bamsestøvler.
Jeg køber som sagt ofte dem i bilka, osv.
Men hvis jeg skulle have nogen, der var lidt anderledes end den klassiske model,
så kunne jeg godt finde på at købe dem på denne hjemmeside, da priserne ikke er for dyre, og det vil jeg gerne give for et par bamsestøvler.
 
Jeg skal i hvert fald have et par bamsestøvler i år.
Hvis jeg finder nogen, der sidder godt.
jeg kan godt være lidt kræsen:)
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar