mandag den 16. september 2013

Træthed, smerter og læsning


Jeg har lige haft en uge, hvor smerterne i maven ikke var så voldsomme, men her de sidste par dage er de begyndt igen.
Denne gang er de stikkende smerter der noget oftere.
Om 10 dage skal jeg på hospitalet for at få svar på prøverne.
Jeg er godt nok spændt.

Jeg er meget træt lige nu, så går snart ind og sover. I forgårs nat kom vi først sent i seng, da vi var til fest, og så sov jeg ikke særlige mange timer igår, og der fik jeg ikke sovet til middag.
Jeg kan tydeligt mærke, når jeg ikke får sovet meget i nogen dage.

Jeg håber på at få læst en del mere i den bog, jeg er i gang med.
Jeg er næsten færdig. Jeg fik nemlig læst en del igår i den(:
Når jeg er færdig med den, så vil der komme en anmeldelse af den her på bloggen.

Har I husket at deltage i min give away, hvor man kan vinde en fin halskæde(:?
Ellers finder I den Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar